Waarom gaat een man op pornosites in plaats van de liefde te bedrijven met zijn vrouw die daarnaar smacht ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9.1K

Antwoorden (18)

Ik denk niet dat een man porno kiest 'in plaats van'.
Wanneer zijn vrouw op hem ligt te wachten in bed zal hij heus niet zeggen; "Vanavond liever via internet, schat."

Ik denk dat hij het heeft voor 'erbij'. Misschien omdat hij niet elke dag echte seks kan hebben, maar wel elke dag zijn behoeftes heeft.
Daarnaast kan het zijn dat de seks in het echt een beetje saai is, misschien omdat zijn partner bepaalde dingen niet wilt, maar het kan ook zijn dat hij nog behoefte heeft om ook naar andere lichamen te kijken, of misschien bepaalde fantasieën heeft waar hij graag naar kijkt zonder het uberhaupt zelf te willen doen.

Een man heeft zijn behoeftes, overigens net als de vrouw, en porno is een makkelijke en fijne manier om daaraan te komen. Hij zal het heus niet kiezen boven liefde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een genetisch ingebouwde verslaving voor veel mannen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet zo dat de man zijn vrouw afwijst,wellicht wil hij ook met zijn vrouw vrijen.
Maar mannen en mischien wel sommige vrouwen hebben nu eenmaal tijd voor hun zelf nodig met hun eigen fantasieen.
Ik denk niet dat dat voor elke man geld en dat er dus ook vrouwen zijn die dat doen.
Het heeft niks te maken met afwijzing of het niet meer willen maar met tijd voor zich zelf en zijn fantasieen.wij vrouwen begrijpen dit vaak niet en voelen ons dan afgewezen door onze man.Maar ook vrouwen fantaseren toch?alleen mischien op een andere soort manier danIk denk dat de mannen de vrouwen dan zien op dat soort site`s als een lust objeckt terwijl wij vrouwen niet als lustobjeckt gezien willen worden.Voor de vrouw gaat het meer om liefde en genegenheid.

Toegevoegd na 2 minuten:
ter toevoeging:meestakl gebeurt dit stiekum zowel als mannen en vrouwen doen dit niet terwijl de partner er van afweet.Mischien toch een soort van schaamte voor zijn of haar fantasieen,en dat hun partner zich dus afgewezen gaat voelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vooral het laatste, openstaan voor elkaar is zo belangrijk en maakt het alleen maar makkelijker. En ook nog als je er samen naar kan kijken. +
Volgens mij zijn er maar weinig mannen die niet regelmatig naar vleeswaren zitten te gluren op de PC.
Daarna, daarvoor of tussendoor maken ze net zo graag een nummertje met hun vrouw of vriendin.
Zoals ik het begrijp zijn het twee gescheiden zaken voor de heren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe weet je dat er'veel mannen zitten te gluren op de PC?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou omdat ik best veel mannen ken. En aan de reactie van de meeste mannen als dit onderwerp aan bod komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou een leuke vraag zijn wie er eerlijk voor uitdurft te komen wie hier wel naar kijkt. @etab, helemaal gelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou Lora stel je vraag zou ik zeggen :-p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou waarschijnlijk verwijderd worden wegens chatvraaggehalte, maar ik durf het hier ook wel gewoon toe te geven. Niets mis met goede porno.
Ik denk dat het aan het jachtinstinct van de man ligt. Een vrouw die gewillig op bed ligt en die al meerder malen veroverd is is minder interessant dan fraaie exemplaren "in het wild" die onbereikbaar zijn en waar dus op gejaagd moet worden.
Zo zit de man nu eenmaal in elkaar (helaas).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als een vrouw smacht naar sex hoeft ze dat alleen kenbaar te maken en de computer gaat uit. (althans, als de sexuele relatie verder goed is)

Veel vrouwen hebben moeite om recht voor de raap tegen hun partner te zeggen dat ze zin hebben in sex. Mannen willen duidelijkheid en hebben soms moeite om de soms veel te subtiele signalen van vrouwen te vertalen. Pornosites bieden wel duidelijkheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
BlondeBlondje
2 dagen geleden
Nou hier toch niet. Wanneer we sex hebben us deze super. Maar als ik sex wil, gaat hij liever ruiken op de plee. Of live met andere vrouwen. Ik heb den ontzettend hoog libido. Kom zo niet aan mijn trekken. Hij is van drugsverslaving in deze gerold en ik ben toch echt de dupe. Nooit klachten gehad dat ik slechtvalk zijn in bed.
Misschien is de vrouw in kwestie een stuk minder aantrekkelijk als vroeger?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja als de vrouw altijd wil heeft de man geluk.

Mannen hebben in hun hoofd altijd wel even lekker tijd voor een lekkere vrijpartij maar vrouwen soms wat minder, of de lust neemt af.

En een man vindt het misschien even een ontlading om hier na te kunnen kijken en persoonlijk heb ik daar ook geen moeite mee als hij dit doet. Ook al zou ik hem betrappen als ik onverwachts beneden kom.

Als je er een taboe van maakt dat hij hierna kijkt wordt het probleem allemaal maar groter en gaat hij continue dingen roepen wat seks gericht is en is de nood van de man hoog en als vrouw zijnde heb je geen zin en wijs je hem iedere keer af dan gaat het hij eens even heerlijk van een pornosite genieten, laat jou hierdoor met rust en doet niemand hier kwaad mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een computer heeft nooit hoofdpijn.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weer een kort maar top antwoord van je. + Mijn man legt altijd al een asperientje neer op het nachtkastje voor het geval dat ik hoofd- buik- rugpijn hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, ha. Beetje humor is altijd leuk.
Mijn vrouw gaat echt niet liggen smachten hoor.
Als ik zelf niet reageer dan wordt ik wel aan de haren het bed (Of andere plek) ingewerkt.

Overigens kan juist naar deze sites kijken het smachten ook extra opgewekt worden.
Ideeen opdoen ?

Of is porno de theoretische opleiding voor de praktijk?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij durft zich niet te geven aan een levend persoon, te gevaarlijk...

Wel daarentegen aan een muis en monitor en beelden en geluiden, want dat is veel veiliger...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige mannen hebben dat als extratje nodig om opgewonden te raken.En kijken ze graag naar sex voor erbij.Maar zullen daarnaast ook sex willen met hun eigen vrouw of vriendin lijkt mij anders is hij uitgekeken op zijn vrouw of vriendin lijkt mij.Vrouwen doen dat ook hoor .Tegenwoordig is het geen taboe meer dat vrouwen er ook een behoefte van krijgen.Daar is niets mis mee.Het kan ook zijn dat de sex op een laag pitje staat met de man en hij meer voor solosex gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
BlondeBlondje
2 dagen geleden
Sommige mannen kijken alleen porno en geven de vrouw geen aandacht.
Zoiets als "buiten honger krijgen en thuis eten"?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets dat veel mensen die zelf geen porno kijken niet snappen: porno kijken is niet hetzelfde als seks hebben. Je kunt net zo goed vragen waarom mannen computerspelletjes spelen in plaats van broodjes kaas te eten.

Als het over je eigen man gaat: praat met hem. Vertel hem dat je graag meer seks zou willen. Maar hou die porno erbuiten. Je man kijkt niet naar porno *in plaats van* seks met je te hebben. Je man heeft niet weinig seks met je *omdat* hij porno kijkt.

Porno is niet jouw concurrent als het gaat om seks met je man. Als je het wel op die manier bespreekt, bijvoorbeeld van hem eist dat hij geen porno meer kijkt, dan creëer je alleen maar een probleem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het gras is altijd groener bij de buren :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als zijn vrouw ernaar smacht zal hij zeker daarvoor kiezen.
De pornosites waar hij regelmatig naar kijkt dienen alleen om zijn fantasie te voeden.
Zonder fantasie is het snel afgelopen met je sexuele relatie omdat sex zich hoofdzakelijk tussen de oren afspeelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
BlondeBlondje
2 dagen geleden
Helaas hier niet. Ik mag niet eens beginnen. Maat porno kijken en live met vrouwen doet hij liever. Als ik boven lig te wachten, zit hij beneden te rukkdn op de plee. Erg pijnlijk.
Als hij dat doet zit je sexleven in een sleur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik als man kan je zeggen dat ik veel ideeen opgedaan heb. en daarnaast ook graag kijk naar mooie vrouwen in het algemeen. er is veel kennis op te doen op internet tegenwoordig en dat is goed te gebruiken in de praktijk. en wil dat nu echt zeggen dat vrouwen niet naar mannen op het internet kijken.
dat lijkt me een beetje onzin.
want volgens mij kijken vrouwen net zo graag naar mannen als wij mannen naar vrouwen, en ja dan bedoel ik naakte mannen!!!!!

misschien zijn er vrouwen die hier een antwoord op kunnen geven !!!!!!!!!!

hugs mario